29 nov. 2009

I väntan på tygleverans...


...vill jag önska alla en trevlig (en dag försenad?) lillajul och första advent! Bättre väder kunde man ju ha, trots att solen har kikat fram under några minuter vid lunchtid idag. Jag börjar bli evigt trött på detta regniga väder, det har gått så långt nu att jag faktiskt längtar efter kyla och snö. Ska bli så skönt att inte behöva klä sig i regnkläder och gummistövlar varje gång jag går ut i lekparken med B.

På bilden ser ni våra adventsljus. Det här året kör vi med en inte så traditionell variant, men mysigt blev det ju för det. Zinkbrickan och siffrorna kommer från Villa Wenla, och så dekorerade jag med lite lingonris och japanska lyktor.

1 kommentar:

  1. Jag borde använda mitt Villa Wenla -presentkort snart... det gick engentligen ut förra veckan så... :/ Glad lillajul! :) //Johanna

    SvaraRadera